Mobilní datové terminály
jak vám mohou usnadnit práci?

Evidujete skladové zásoby v systému DUEL a hledáte způsob, jak zrychlit a zjednodušit své skladové procesy a evidenci dokladů?
Představujeme Vám moderní řešení – přenosné datové terminály a aplikaci Orseo Mobilní sklad, které přinášejí do Vaší firmy vyšší efektivitu, přesnost a úsporu času.

Aplikace Orseo Mobilní sklad zajišťuje automatickou synchronizaci dat mezi programem DUEL a mobilní čtečkou, kterou používá skladník. Podporuje jak online režim, tak i dávkový přenos dat – ideální, pokud se pracovník pohybuje mimo firmu, na cestách nebo v oblastech bez připojení.

Díky datovým terminálům získáte rychlejší evidenci, menší chybovost a administrativní zátěž a spokojenější zákazníky – to vše s řešením, které se dokonale přizpůsobí Vašim potřebám. Naše technologie šetří čas Vašich zaměstnanců a přináší jasné výsledky i do Vaší firemní bilance.

Aplikace
Orseo mobilní sklad

INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVY APLIKACE

V případě, že chcete prostřednictvím mobilní čtečky obsluhovat i jiné procesy, kontaktujte nás, rádi upravíme aplikaci přesně na míru Vašich potřeb. Vedle skladových operací je možné čtečkou řešit například i evidenci drobného majetku a jeho inventarizaci.

SHRNUTÍ VÝHOD

Jednoduchá obsluha čtečky přináší zrychlení skladových procesů, vyšší přesnost a jistotu do každého pohybu zboží.
Zajišťuje efektivní propojení skladu s ekonomickým systémem DUEL, a tím zjednodušuje práci zaměstnanců i vedení firmy. To znamená více času na skutečně důležitou práci.
Proměňte svůj sklad v moderní, efektivní a spolehlivě řízené prostředí.

Seznam operací
obsloužitelných čtečkou čárových kódů

Příjemky

Rychlé a přesné zaznamenání přijatého zboží, minimalizace chyb při příjmu.

Skladové operace

Převod, příjem, výdej, počáteční stav – efektivní správa zásob, okamžitý přehled o pohybech zboží.

Inventury

Zrychlení a zpřesnění inventarizace, snížení administrativní zátěže.

Výroba

Evidování výrobních položek a polotovarů přímo ve skladu, lepší kontrola materiálů.

Kasa – maloobchodní prodej

Rychlé odbavení zákazníků, automatická aktualizace stavu skladu.

Fakturace - faktura, dodací list

Přehledné vystavení dokladů přímo z terminálu, minimalizuje chybovost.

Expedice faktur

Efektivní kontrola a odesílání faktur, zrychlení procesu expedice.

Objednávky vystavené

Rychlá evidence a kontrola vyřízených objednávek.

Objednávky přijaté

Okamžitý přehled o příchozích objednávkách, zrychlení přípravy zboží.

Expedice objednávek přijatých

Zajištění přesného a rychlého vychystávání zboží pro zákazníky.

Validace existujících příjemek a dalších dokladů

Snížení rizika chyb v evidenci.

Informace o položkách skladu

Okamžitý přehled o dostupnosti a parametrech zboží.

Doplnění údajů k položce do Katalogu položek

Udržení aktuálních a kompletních informací o produktech.

Doplnění obrázků do Katalogu položek

Udržení aktuálních a kompletních informací o produktech.

Zařazování položek do regálových pozic / oddělení skladu

Lepší orientace ve skladu a rychlejší vychystávání.

Evidence drobného majetku

Převody majetku, inventarizace podle pracovníka nebo umístění.

Individuální řešení dle Vašich požadavků

Nenašli jste funkci kterou potřebujete? Kontaktujte nás prosím.

Čtečky DUEL 1
ORSEO logo
GRAY duel
GRAY ježek
GRAY Digitoo
GRAY fastcentrik-logo
GRAY shoptet